Obracanie manetki w jedną stronę, aby jechać szybciej i zamykanie jej, aby zwolnić, może wydawać się oczywiste, ale "One Throttle Drive" szwedzkiej firmy RGNT, w skrócie OTD, idzie o krok dalej, wprowadzając hamowanie odzyskowe podczas zamykania przepustnicy.
Nie należy jednak wpadać w panikę, ponieważ zamontowano również konwencjonalny hamulec uruchamiany standardowo rękom.
System ten ma kilka zalet i nie jest niespotykany w samochodach - Nissan od lat stosuje w Leafie system "e-pedał" z jedną pedałem. Idea jest taka, że wykorzystując hamowanie odzyskowe do spowolnienia, jesteś bardziej wydajny, co jest kluczowe w pojazdach elektrycznych o ograniczonym zasięgu.
System działa za pośrednictwem silnika zamontowanego w piaście, który napędza modele SE i SEL, które zostały opracowane w ciągu ostatnich kilku lat, do maksymalnej prędkości 120km/h z zasięgiem 140 km. Silnik zamontowany w tylnej piaście wytwarza moc szczytową 21kW z dodatkowymi 20kW dostępnymi jako Boost w jednym z dwóch trybów - Power i Range.
Jak wam się podoba taka stylizacja E-bika ?
Trochę Autoreklamy, oprócz prowadzenia tego bloga zajmuję się również:
Agencjia marketingowa MakroMaxi - dla Twojej firmy!
A może tylko potrzebujesz pomocy z reklamą na FB?