czwartek, 10 listopada 2022

Przepustnica w e-bike'u działa w obie strony: Nowy szwedzki "retro" jest wyjątkowo łatwy w prowadzeniu!

 Obracanie manetki w jedną stronę, aby jechać szybciej i zamykanie jej, aby zwolnić, może wydawać się oczywiste, ale "One Throttle Drive" szwedzkiej firmy RGNT, w skrócie OTD, idzie o krok dalej, wprowadzając hamowanie odzyskowe podczas zamykania przepustnicy.


Nie należy jednak wpadać w panikę, ponieważ zamontowano również konwencjonalny hamulec uruchamiany standardowo rękom.




System ten ma kilka zalet i nie jest niespotykany w samochodach - Nissan od lat stosuje w Leafie system "e-pedał" z jedną pedałem. Idea jest taka, że wykorzystując hamowanie odzyskowe do spowolnienia, jesteś bardziej wydajny, co jest kluczowe w pojazdach elektrycznych o ograniczonym zasięgu.


System działa za pośrednictwem silnika zamontowanego w piaście, który napędza modele SE i SEL, które zostały opracowane w ciągu ostatnich kilku lat, do maksymalnej prędkości 120km/h z zasięgiem 140 km. Silnik zamontowany w tylnej piaście wytwarza moc szczytową 21kW z dodatkowymi 20kW dostępnymi jako Boost w jednym z dwóch trybów - Power i Range.


Jak wam się podoba taka stylizacja E-bika ? 



Trochę Autoreklamy, oprócz prowadzenia tego bloga zajmuję się również: 

Agencjia marketingowa MakroMaxi -  dla Twojej firmy! 
A może tylko potrzebujesz pomocy z reklamą na FB?