Prawdziwy komunistyczny motocykl.
Dźwięk silnika i jego osiągi sprawiały, że postronnym obserwatorom stawały włosy na głowie. Nic dziwnego: dwa cylindry, 27 koni mechanicznych (dla porównania krajowy "Maluch" miał tylko 25 koni). Te liczby robiły wrażenie.
Jawa TS 350 niestety zapisała się w pamięci wielu jako chimeryczny i dość zawodny motocykl. Powstało wiele legend, które w zależności od jakości serwisu mają odniesienie do faktów lub nie. Największym problemem, z jakim musieli zmagać się użytkownicy tego modelu, był układ zapłonowy, który nie należał do najłatwiejszych w regulacji. Kolejną kwestią była odporność na zużycie łożysk układu korbowego. Dziś wystarczy kupić (nie najtańszy) układ zapłonowy Vape i problem mamy z głowy.
Trochę Autoreklamy, oprócz prowadzenia tego bloga zajmuję się również:
Agencjia marketingowa MakroMaxi - dla Twojej firmy!
A może tylko potrzebujesz pomocy z reklamą na FB?