"Lubimy patrzeć na historię technologii, na ewolucję i rewolucję. To, co naprawdę się liczy, to nie wyższość pewnej technologii, ale sposób, w jaki klienci chcą mieć swoją technologię" - powiedział szef Kymco.
"W dzisiejszych czasach o EV wszyscy już wiedzą. Inne technologie są może trochę lepsze, a może trochę bardziej wydajne, ale nikt o nich nie wie" - kontynuował. "Inne technologie mogą mieć pewne zalety, ale bardzo trudno jest tym technologiom zająć miejsce EV".
"Myślę, że przejście z silników spalinowych na elektryczne zajmie trochę czasu. Nie z powodu technologii, nie z powodu kosztów, ale głównie z powodu infrastruktury" - dodał pan Ko.
Tak więc nawet ludzie, którzy chcą kupić motocykl elektryczny, nie znajdują miejsc do ładowania, zwłaszcza w Polsce. Więc myślę, że to naprawdę zależy od tego, czy wybudujemy infrastrukturę.
Co więcej, jest to długoterminowa zmiana i nie ma odwrotu. EV nadchodzi — zwłaszcza gdy rząd wyznaczy termin dla pojazdów z silnikiem spalinowym. Czy tak jak w Krakowie (były testy zielonej strefy na Kazimierzu) wyznaczy strefy zielone dostępne jedynie dla pojazdów elektrycznych.
Trochę Autoreklamy, oprócz prowadzenia tego bloga zajmuję się również:
Agencjia marketingowa MakroMaxi - dla Twojej firmy!
A może tylko potrzebujesz pomocy z reklamą na FB?