sobota, 4 maja 2013

Zloty Motocyklowe Czerwiec 2013 Przegląd gdzie warto podjechać.









IX MIĘDZYNARODOWY ZLOT MOTOCYKLI KOŁO 2013


28-06-2013 (Piątek), start godz.12:00
Miejsce: Koło

Zapraszamy na IX Międzynarodowy Zlot Motocykli, który odbędzie się w Kole na błoniach rzeki Warty przy ulicy Wiejskiej w dniach 28-30.06.2013 r. Jak zwykle zapewniamy super atmosferę, dobrą muzykę, smaczne żarełko, masę atrakcji, konkursy itd. Więcej informacji na temat zlotu udostępnimy na naszej stronie internetowej www.knightriderskolo.pl oraz pod telefonami: 502 576 078 - Stasiu, 601 743 261 - Sylwek . SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!

Data: Od 28-06-2013 (Piątek)
do 30-06-2013 (Niedziela)
Godz. rozp.: 12:00
Adres: błonia nad Wartą przy ul. Wiejskiej
Miejscowość: Koło
Wojewodztwo: Wielkopolskie


E-mail: director@knightriderskolo.pl
Telefon1: 502576078
Telefon2: 601743261



III Grill Party


Data: Od 22-06-2013 (Sobota)
do 22-06-2013 (Sobota)
Godz. rozp.: 16:00
Adres: Plaża Miejska
Miejscowość: Zbąszyń
Wojewodztwo: Wielkopolskie
Strona www:
E-mail: secretary.badseven.zbaszyn@mail.com
Telefon1: 601970141
Telefon2:

Zapraszamy na III Grill Party nad jeziorem zbąszyńskim. Zbiórka o godzinie 16. Następnie parada ulicami Zbąszynia. Po paradzie zapraszamy na koncerty rockowe oraz wspólne grillowanie.


10 MOTOPIKNIK KAMIONKA

Data: Od 28-06-2013 (Piątek)
do 30-06-2013 (Niedziela)
Godz. rozp.: 12:00
Adres: Kamionka
Miejscowość: Kamionka
Wojewodztwo: Podkarpackie


E-mail: andrzejwet@interia.pl





Biały Orzeł Polska zaprasza na X jubileuszowy MotoPiknik w Kamionce.

W programie koncerty, konkursy, karaoke, atrakcje, parada.
Więcej informacji wkrótce na stronie poludnie.bial;yorzel.eu oraz na FB http://www.facebook.com/profile.php?id=100004871889522

http://www.zlotymotocyklowe.pl/upload/IMZM.jpg


I MAŁOPOLSKI ZLOT MOTOCYKLOWY



Data: Od 28-06-2013 (Piątek)
do 30-06-2013 (Niedziela)
Godz. rozp.: 16:00
Adres: Kąpielisko Chorwacja
Miejscowość: Jurków
Wojewodztwo: Małopolskie
Strona www: www.brotherscrew.org
E-mail: biuro@brotherscrew.org
Facebook: www.facebook.com/MA.BC.Cracow
Telefon1: 509410525


Zapraszamy na pierwszy taki zlot na terenie kąpieliska „Chorwacja”
z licznymi atrakcjami.

W piątek przy muzyce na żywo nastąpi otwarcie kąpieliska

W sobotę liczne konkursy z nagrodami, parada do rynku w Czchowie,
a wieczorem wystąpią zespoły rockowe.

Wjazd to tylko 10 zł od osoby
w ramach którego uczestnik zlotu otrzyma:
- opaskę uprawniająca do korzystania z kąpieliska i jego atrakcji wodnych,
- prawo do udziału w konkursach z nagrodami
- miejsce w namiocie wieloosobowym (ilość miejsc ograniczona) lub
na polu namiotowo/kempingowym.
- parking strzeżony dla „rumaka”

Miejsca w domkach lub przyczepach kempingowych już od 25zl za noc
(ilość miejsc ograniczona tylko dla zlotowiczów na hasło).
www.kapieliskochorwacja.pl, tel. 697 557 912

Łózka w zajeździe lub hotelu w Czchowie od 35zl
(w cenie jest transport na zlot).
www.hotellaziska.com.pl, tel. 723 110 110

Jedzenie i napoje w atrakcyjnych cenach cala dobę.

Warszawski Bazar Motocyklowy MOTOTARG


Data: Od 08-06-2013 (Sobota)
do 09-06-2013 (Niedziela)
Godz. rozp.: 08:00
Adres: Tor Wyścigów Konnych Śłużewiec ul.Puławska 266
Miejscowość: Warszawa
Wojewodztwo: Mazowieckie
Strona www: www.mototarg.pl
E-mail: info@mototarg.pl
Telefon1: 601898002
Telefon2: 661360005

Warszawski Bazar Motocyklowy "Mototarg", jest imprezą plenerową, stwarzającą możliwość kupienia lub sprzedania zabytkowych, klasycznych i nowoczesnych motocykli, aut zabytkowych, części, akcesoriów, literatury oraz odzieży motocyklowej.
Od początku swojego istnienia, Warszawski Bazar Motocyklowy cieszy się ogromnym zainteresowaniem miłośników motoryzacji oraz firm zajmujących się obsługą i sprzedażą jednośladów. Na każdą imprezę licznie przyjeżdżają przedstawiciele organizacji automobilowych z kraju i z zagranicy.
Do dyspozycji naszych gości są: liczne punkty gastronomiczne, wydzielone miejsce do biwakowania, zaplecze sanitarne oraz parkingi w najbliższym otoczeniu giełdy.


WooeReMka 2013 !!!! WRM MC POLAND

Data: Od 14-06-2013 (Piątek)
do 16-06-2013 (Niedziela)
Godz. rozp.: 13:00
Adres: Ul. Na Grobli 2
Miejscowość: Dzierżno k/Gliwic
Wojewodztwo: Śląskie
Strona www: www.wrm.org.pl

Witam
Więc to będzie taaaakkk ! imprezę rozpoczynamy 14.06 do 16.06 -roku 2013 :) miejsce imprezy ośrodek Energetyk który znajduje się nad jeziorem Dzierżno k/ Gliwic ul. Na Grobli 2.
Wszelkie informacje dotyczące zlotu będziemy uzupełniali na bieżąco :) a będzie tego :))) oj będzie :D
Niech moc będzie z Wami !!!!! Zapraszamy !!!!
Organizator zlotu WRM MC POLAND


www.wrm.org.pl zakładka WooeReMka

środa, 1 maja 2013

2013 Kawasaki ZX-6R | Ocena Pierwszej jazdy NINJA Ad 2/2



Mówi się: "Większy komfort. Więcej zabawy!"

  

Ja mówię: "Dla każdego"


Wygląd zewnętrzny został zmieniony, ma jeszcze bardziej agresywne zacięcie. Europejska wersja ma 129 KM przy 13,500 rpm, jest to trochę więcej niż w wersji 2012, która miała 124 KM. Jednak projektanci Kawasaki 636 nie skupiali się na mocy nowej maszyny. Z wydruków, które przedstawiła firma Kwasaki wynika, iż tegoroczny model w średnich zakresach rpm jest dużo mocniejszy niż jego poprzednik.    

     Najlepszym miejscem na doświadczenie mocy jest tor motocyklowy. Firma Kawasaki postanowiła zaprosić dziennikarzy na tor w Willows, CA na jazdę testową nowym motocyklem Ninja. Ergonomia pozostała niezmieniona z poprzedniego modelu i dobrze ponieważ daję dobre wyczucie motoru na torze jak i dość wygodną pozycję na normalnej ulicy. Nowe owiewki dają trochę więcej miejsca na nogi, co zwiększa komfort. Siedzenie pasażera jest dość wysoko ale nie zalicza się jeszcze do ekstremów. Do większości motocykli z początku trzeba się przyzwyczaić, z maszyną ZX-6R jednak tak nie jest. Wsiada się na niego i czuje się jakby jeździło się nim od lat. Nowa 636 jest dużo mocniejsza i szybsza przy odkręcaniu manetki niż poprzedni model. Odkręcając manetkę przy 6000 rpm , wskazówka przelatuję przez 8000 rpm tak szybko, że zaskoczyć może cię światełko podpowiadające zmianę biegów przy 14000 rpm. Z nową 636 rzadziej zmienia się biegi, co pozwala jechać jeszcze szybciej.

 
 Nowa Ninja prowadzi się całkowicie bez wysiłku, a uczucie to pogłębia się jeszcze bardziej przy większych prędkościach. Lekkości jazdy dodaje zmiana geometrii 636 oraz eliminacja ustawianego amortyzatora skrętu. Inżynierowie w Kawasaki twierdzą, iż kierowcy narzekali na amortyzator przy małych prędkościach i w miastach, dlatego zrezygnowano z ustawianej wersji Öhlins. Jednak na torze raczej potrzebny jest ustawiany amortyzator skrętu. Podczas testów w motorze trzęsła się trochę  kierownica (początki Shimy) na zakręcie 2 i przy zjeździe z górki na zakręcie 9, tragedii jednak nie było, da się to ogarnąć nawet przez amatora.              
 
Rama, zawieszenie z tyłu zostały takie same jak w poprzedniku, jednak zastosowano nowy widelec z przodu SFF-BP zastępuję poprzedni BPF. 
  • Nowa Ninja 636 otrzymała jedno-blokowe zaciski. 
  • Deska w Ninjy jest niemal idealna. Czarny kolor obrotomierza pięknie współgra z czerwoną linia maksymalnych obrotów.



EVOLUCJA 
Powrót 636'tki do oznaczonej pojemności 636cc silnika, nowy Showa SFF-BP, mocniejsze hamulce i KTRC, KIBS do tego można sobie wybrać kilka rodzai silnika.  

KONKURENCJA

Honda CBR600RR, Suzuki GSX-R600 i 750, Ducati 848, Triumph Daytona 675, Yamaha YZF-R6 





Dane techniczne

Silnik



  • Typ silnika

    Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy
  • Pojemność silnika

    636 cm³
  • Średnica x skok tłoka

    67.0 x 45.1 mm
  • Stopień sprężania

    12.9:1
  • Układ rozrządu/ilość zaworów

    DOHC, 16-zaworowy
  • Układ zasilania

    Wtrysk paliwa: ø38 mm x 4 (Keihin) z owalnymi przepustnicami dodatkowymi
  • Zapłon

    Elektroniczny
  • Rozrusznik

    Elektryczny
  • Smarowanie

    Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa

Przeniesienie napędu

  • Układ przeniesienia napędu

    Kasetowa, 6-biegowa skrzynia biegów z biegiem wstecznym
  • Przełożenie napędu

    Łańcuch uszczelniony
  • Przełożenie podstawowe

    1.900 (76/40)
  • Przełożenie biegu 1

    2.846 (37/13)
  • Przełożenie biegu 2

    2.200 (33/15)
  • Przełożenie biegu 3

    1.850 (37/20)
  • Przełożenie biegu 4

    1.600 (32/20)
  • Przełożenie biegu 5

    1.421 (27/19)
  • Przełożenie biegu 6

    1.300 (26/20)
  • Przełożenie całkowite

    2.688 (43/16)
  • Sprzęgło

    Manualne, wielotarczowe

Rama

  • Typ ramy

    Obwodowa, tłoczone aluminium
  • Skok przedniego zawieszenia

    120 mm
  • Skok tylnego zawieszenia

    134 mm
  • Opony, przód

    120/70ZR17M/C (58W)
  • Opony, tył

    180/55ZR17M/C (73W)
  • Kąt skrętu, lewy / prawy

    27˚ / 27˚

Zawieszenie

  • Przednie zawieszenie

    Typ: 41 mm widelec odwrócony ze sprężynami “top-out” Tłumienie dobicia: Bezstopniowe Tłumienie odbicia: Bezstopniowe Napięcie wstępne sprężyny: W pełni regulowane (0-15 mm)
  • Tylne zawieszenie

    Typ: Bottom-Link Uni-Trak z amortyzatorem gazowym i sprężyną “top-out” Tłumienie dobicia: Bezstopniowe Tłumienie odbicia: 25-stopniowe Napięcie wstępne sprężyny: W pełni regulowane (5.5-15.5 mm)

Hamulce

  • Hamulce przednie

    Dwie półpływające tarcze 310 mm (x t5 mm) o obrysie falistym Dwie, montowane radialnie, monobloc, z przeciwstawnymi 4 tłoczkami, Nissin
  • Hamulce tylne

    Pojedyncza tarcza 220 mm(x t5 mm) o obrysie falistym Pojedynczy, przesuwny zacisk hamulcowy z aluminiowym tłoczkiem firmy Nissin

Wymiary

  • Wymiary (D x S x W)

    2,085 mm x 705 mm x 1,115 mm
  • Rozstaw osi

    1,395 mm
  • Prześwit

    130 mm
  • Wysokość siedzenia

    830 mm
  • Pojemność zbiornika paliwa

    17 litres
  • Masa pojazdu gotowego do użytku

    192 kg /194 kg (ABS)

Osiągi

  • Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air

    101 kW {137 PS} / 13,500 rpm
  • Maksymalny moment obrotowy

    71 N.m {7.2 kgf.m} / 11,500 rpm